Cím:
1076 Budapest,
Verseny utca 10. Fsz, 12/a
MGKSZ tagsági igazolvány használatának szabályzata (2019)
MGKSZ TAGSÁGI IGAZOLVÁNY HASZNÁLATÁNAK SZABÁLYZATA
- Az Magyar Galamb- és Kisállattenyésztők Országos Szövetsége (MGKSZ) TAGSÁGI IGAZOLVÁNYT (továbbiakban: igazolvány) biztosít tagszervezetinek tenyésztői részére.
- Az igazolványt az a tenyésztő igényelheti, akinek tagsági viszonya az MGKSZ tagszervezetnél (egyesület, civil társaság) rendezett, a tagszervezet az MGKSZ felé tagjaként lejelentette, és tagi hozzájárulásának befizetését bizonylattal igazolja.
- Az igazolvány fényképpel és QR kóddal ellátott, laminált kivitelű, igazolvány méretű kártya. Adatainak tartalma a MGKSZ tagnyilvántartásával megegyező.
- Az első alkalommal igényelt tagsági igazolvány elkészítése díjtalan.
- Minden további alkalommal az igényelt tagsági igazolvány kiadása díjköteles, amely az igazolványt igénylő tagot terheli.
- Az igazolvány nem kötelező! Elkészítése a tenyésztő önkéntes adatszolgáltatásával és kifejezett kérésére történik.
- Az igazolvány igénylése kizárólag a tenyésztő tagszervezetén keresztül történhet.
- Az igazolvány érvényessége egy év. Érvényességét az MGKSZ elektronikus adatbázisban tartja nyilván.
- Az igazolvány érvényesítése tagszervezet MGKSZ felé történő tagdíjának befizetése (az év február utolsó napja) után történik meg központilag, az adott év március 1. napjáig.
- A tagsági igazolvány névre szól, másra át nem ruházható.
- Az igazolvánnyal igénybe vehető szolgáltatások más személyre át nem ruházhatók.
- Az igazolvány felmutatása minden hozzá kapcsolódó szolgáltatás igénybevételekor kötelező!
- Az igazolvány másra történő átruházása, vagy azzal történő bármilyen megtévesztés a kártya érvénytelenítését vonja maga után, és 2 év rendezett tagsági viszony után igényelhető újra.
- Amennyiben az igazolvány megrongálódott, használhatatlanná vált, elveszett, vagy ellopták, annak tényét az észrevételt követő 8 munkanapon belül a kártya tulajdonosának az MGKSZ felé írásban be kell jelenteni (levél, email). A visszaélések elkerülése érdekében a bejelentést követően a tagsági igazolvány érvénytelenítve lesz.
- Talált igazolványt annak birtokosa részére, vagy az MGKSZ irodába kérjük eljuttatni.
- Tagsági igazolvány átadása – átvétele a tagszervezeten keresztül, vagy személyesen az MGKSZ irodában történhet meg, melynek tényét az átvevő aláírással ismerni el.
- Az itt nem szabályozott kérdésekben a hatályos magyar jogszabályok, az MGKSZ Alapszabálya és szabályzatai az irányadók.
Az MGKSZ Tagsági igazolvány használatának szabályait az Elnökség 59/2019 határozatával elfogadta.