Cím:
1076 Budapest,
Verseny utca 10. Fsz, 12/a
Postacím:
1433 Budapest,
Pf. 575.
Az iroda nyitvatartása:
Hétfő: 9-17 óráig
Kedd: 9-17 óráig
Szerda: 9-19 óráig
Csütörtök: 9-17 óráig
Péntek: 9-15 óráig
Telefon:
(1) 342-5538
Internet:
www.mgksz.hu
Adószám:
19721972-2-42
Bankszámlaszám:
11707024-22322085

Látogatók száma:
11588752


MGKSZ TAGSÁGI IGAZOLVÁNY HASZNÁLATÁNAK SZABÁLYZATA


MGKSZ TAGSÁGI IGAZOLVÁNY HASZNÁLATÁNAK SZABÁLYZATA

  1.  Az Magyar Galamb- és Kisállattenyésztők Országos Szövetsége (MGKSZ) TAGSÁGI IGAZOLVÁNYT (továbbiakban: igazolvány) biztosít tagszervezetinek tenyésztői részére.
  2.  Az igazolványt az a tenyésztő igényelheti, akinek tagsági viszonya az MGKSZ tagszervezetnél (egyesület, civil társaság) rendezett, a tagszervezet az MGKSZ felé tagjaként lejelentette, és tagi hozzájárulásának befizetését bizonylattal igazolja.
  3.   Az igazolvány fényképpel és QR kóddal ellátott, laminált kivitelű, igazolvány méretű kártya. Adatainak tartalma a MGKSZ tagnyilvántartásával megegyező.
  4.  Az első alkalommal igényelt tagsági igazolvány elkészítése díjtalan.
  5.  Minden további alkalommal az igényelt tagsági igazolvány kiadása díjköteles, amely az igazolványt igénylő tagot terheli.
  6.  Az igazolvány nem kötelező! Elkészítése a tenyésztő önkéntes adatszolgáltatásával és kifejezett kérésére történik.
  7.  Az igazolvány igénylése kizárólag a tenyésztő tagszervezetén keresztül történhet.
  8.  Az igazolvány érvényessége egy év. Érvényességét az MGKSZ elektronikus adatbázisban tartja nyilván.
  9.  Az igazolvány érvényesítése tagszervezet MGKSZ felé történő tagdíjának befizetése (az év február utolsó napja) után történik meg központilag, az adott év március 1. napjáig.
  10.  A tagsági igazolvány névre szól, másra át nem ruházható.
  11.  Az igazolvánnyal igénybe vehető szolgáltatások más személyre át nem ruházhatók.
  12.  Az igazolvány felmutatása minden hozzá kapcsolódó szolgáltatás igénybevételekor kötelező!
  13.  Az igazolvány másra történő átruházása, vagy azzal történő bármilyen megtévesztés a kártya érvénytelenítését vonja maga után, és 2 év rendezett tagsági viszony után igényelhető újra.
  14.  Amennyiben az igazolvány megrongálódott, használhatatlanná vált, elveszett, vagy ellopták, annak tényét az észrevételt követő 8 munkanapon belül a kártya tulajdonosának az MGKSZ felé írásban be kell jelenteni (levél, email). A visszaélések elkerülése érdekében a bejelentést követően a tagsági igazolvány érvénytelenítve lesz.
  15.  Talált igazolványt annak birtokosa részére, vagy az MGKSZ irodába kérjük eljuttatni.
  16.  Tagsági igazolvány átadása – átvétele a tagszervezeten keresztül, vagy személyesen az MGKSZ irodában történhet meg, melynek tényét az átvevő aláírással ismerni el.
  17.  Az itt nem szabályozott kérdésekben a hatályos magyar jogszabályok, az MGKSZ Alapszabálya és szabályzatai az irányadók.


Az MGKSZ Tagsági igazolvány használatának szabályait az Elnökség 59/2019 határozatával elfogadta.